notebooks

QiQo (Qido Qorex) qiqo.cutnospam na sendmail.cz
Úterý Únor 7 23:44:12 CET 2006

No tak ze jses to ty, tak ti napisu moje zkusenosti s notebookama. Jako
prvni jsem mel IBM Thinkpad 486 a to byl supr notebook - nemohl jsem si
vynachvalit hlavne postevacek (oficialne touchpoint nebo taknejak :) ),
ale ted uz bych tem thinkpadum tak moc neveril, precijenom tu
ibmnotesdivizi prodali cinanum. No ted mi tu na stole lezi dell latitude a
compaq armada. A oba jsou docela v pohode (ale maji misto postevacku
dotekovou plosku :) ). Akorat baterky uz maji svoje odpracovano. Ale byli
doby, kdy jeli 2hodky kancl provozu bez sebemensich problemu. No
kazdopadne ti stejne pokazdy vsici doporuci IBM nebo Dell. Co jsem se
koukal po notebooku dle mich predstav, tak doporucuju www.netit.cz a tam
si prohlidnout prezentaci flybooku...bohuzel nemam prebytecnych 70kkc ;)

Dne Tue, 07 Feb 2006 17:58:33 +0100 napsal/-a lubie <lubie na seznam.cz>
příspěvek následujícího znění:

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)