notebooks

SPM krajdl na atlas.cz
Úterý Únor 7 23:47:30 CET 2006

Já mám celkem postaršího Compaqa Evo N150 s mírnejma úpravama a až na
baterku, která už je téměř ve věčných lovištích jsem s ním spokojený :)
Mno, Compaq teď už neni, ale dělá to snad HPčko... ale z toho co jsem viděl
a slyšel od ostatních, tak naprosto strašný je snad Umax (prej nebrat v
žádnym případě) a chválenej moc ani neni (a ani jejich servis) Acer...

--
SPM
# Život je jako louka plná rozkvetlých květin. Jen se pro jednu sehneš, tak