notebooks

pluto j.plutnar na volny.cz
Úterý Únor 7 23:40:41 CET 2006

Zdravicko ve spolek;
pouzivam IBM T23 - PIII-M (~1GHz), 256MB RAM, 58GB HDD, maximalni
spokojenost; svizne bezi Fedora/Gnome i WinXP/SP2
+ - pomerne maly, relativne lehky (~2.5kg), odolny, vydrzi ~2-2.5 h (rok
stara lionka), zabudovany mikrofon (na Skypeovani netreba zadne dalsi
prislusenstvi; nevim, jak je to u novych ntb bezne), osvetlena
klavesnice (pouzival jsem, nez se mi rozlozeni klaves dostalo do ruky),
klitoris (nesrovnatelne lepsi/presnejsi nez touchpad), velmi tichy,
perfektni displej (1400x1050)...

- - nic mne nenapada; akorat mi aktualne zlobi zdroj...

Pak se mi tu vali jedno postarsi VAIO (PCG-505TS), tusim PII/300MHz,
64MB RAM, behaji na tom (relativne svizne) Win98...

+ - velmi maly (mensi nez A4), velmi lehky (~1kg), ma USB i FireWire,
pomerne solidni konstrukce (mechanicky)

+- - nema zadnou zabudovanou mechaniku a krome USB, IEEE 1394, PCMCIA a
modemu zadne porty (ma zvlast konektor na pripojeni FDD + dalsi na
pripojeni replikatoru portu)

- - nevim, jestli je to vlastnost jenom meho kusu, ale pokud se z ntb
vynda akumulator, tak i s pripojenym zdrojem proste nejde zapnout. Totez
plati i o "mrtvem" aku (i kdyz je v ntb).

Kdybych vybiral dneska, asi bych sel do starsi T40 (IBM).

Pluto