notebooks

kroko johnie.s na seznam.cz
Středa Únor 8 23:02:03 CET 2006

fakt?
Já jsem to právě tipoval tak, že byla povinná záruka rok pro obě
situace. Pak je donutili změnou zákona protáhnout to pro občany, tak to
protáhli, ale pro společnosti je k tomu nikdo nenutil, tak to celkem
logicky neudělali... Já jsem si právě nevšimnul, že by to pro
společnosti bylo nějaký čas na dva roky a pak to zkrátili, já myslel, že
to tak měli pořád... To jsou věci...