notebooks

Paul -=HKfree=- paul na hkfree.org
Středa Únor 8 00:31:22 CET 2006

mam Acer TravelMate 4400 LCi
( AMD Turion 64 ML-28+ 1.6 GHz, 768 MB RAM, 40GB disk 4200ot, combo, grafika
ATI Mobility Radeon Xpress 200M 64MB (sdilena), display 15'' 1024x768)
- vybiral jsem v mnou nazvane kategorii "prenosny desktop" - do 30 tis.
(jako druhy v mem poradi skoncil HP nx6125)
klady:
- v teto kategorii paradni vydrz (na kancelarske aplikace okolo 4 hod)
- tichy (pokud zrovna nepokousim nejakou gamesu, tak vetracek o sobe nedava
temer vedet)
- klavesnice (nekomu se muze zdat, ze se jakoby promackava dovnitr, ale me
prisel k chuti prijemne maly zdvih a lehce zahnuta klavecnice)
- slusny vykon (akorat sdilena grafika brzdi parany v rozletu v nejnovejsich
hrach)
- ctecka karet (digitalni fotak, mobil,...)
- citliva wifi (mam lepsi signal oproti nekterym modelum HP, Toshiba,
Prestigio)
zapory:
- mohl by byt lehci (3 kg), rozmerove je taky celkem velky (do stejneho sasi
se dava i 15.4'' lcd)
- maly disk (kupuju jiny - 80 GB, 5400ot, 16MB vyrovnavaci)
- integrovane reproduktory (zvuk nic moc - douporucuju externi bednicky,
nebo kvalitni sluchatka)
- combo (nekomu muze schazet vypalovacka, ja pokud neco potrebuji, tak palim
v desktopu doma, kde je rychlejsi, takze pro me to minus neni)
verdikt
- pred 6 mesici kdy jsem to kupoval se mi tento model v cene pod 30tis zdal
nejlepsi v pomeru/cena vykon a nelituji koupe
recenze
http://notebook.cz/__/,clanky,recenze-notebook,2005,Acer-TravelMate-4401LCi,index.html

pokud bych notebook prenasel vice nez ted - tj. napr. denne, tak bych volil
kvalitnejsi konstrukci - zamlouva se mi v tomhle smeru IBM, Dell, HP (v
tomhle poradi)
je to muj prvni notebook, tak treba budu casem chytrejsi :)

--
 Paul -=HKFree=-