Pan Buller (Bustehrad)

Candy ahola na tiscali.cz
Sobota Duben 1 23:10:08 CEST 2006

Ano Sváťo ale jako obyčejný uživatel klfree mám vědět že na Higway je lepší
technologie jak na Bustehrad01 ? To nešlo říci rovnou ? Třeba říci : Jo
vypadá to že u Standy nejede hardware jak má zkuste se otočit tak a tak ??
To mám čekat deset emailů bez odpovědi  ??

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:442EEB0E.4060203 na volny.cz...