Pan Buller (Bustehrad)

Svata Dedic garat na volny.cz
Sobota Duben 1 23:05:18 CEST 2006

Cau,

Jetson wrote:
> On je problém asi jinde, než v panu Bullerovi. Po přechodu z wifi peeru do
> Kladna na Trango jsme zjistili, že vzdálenost je pro tuto technologii asi na
> hranici použitelnosti a jak zaprší, totálně padá propusnost spoje. Domluva
> je, že přetočíme trango na sila, ale zatím nebyli lidi. Stavím barák,

... no shodou okolnosti prave v dobe kdy Candy psal mel clen Krysa
upload cca 150kByte/s a clen Buller take ne zrovna male cislo... ale
mozna by fakt nebylo od veci, kdyby Candy [nebo nekdo dalsi kdo neni
spokojeny s rychlosti] pomohl s pretocenim Tranga na AP Highway (nebo
nahradou za ec-wa tamtez).

Takhle mi pripadne, ze (nejenom Candy) ceka az "to nekdo spravi".

-S.