Pan Buller (Bustehrad)

Pitbull skutak na seznam.cz
Sobota Duben 1 23:31:14 CEST 2006

Ne, stacilo napsat  misto "Šlo by s tím něco udělat prosím ?", treba  "jde
mi blbe net muzu pro to neco JA udelat", myslim, ze by ti bylo hned receno
co a jak a navic bys mohl klido dostat pristup na router a stahovace sam
BANananovat. To je dle mne spravny pristup.

Pitbull

"Candy" <ahola na tiscali.cz> píše v diskusním příspěvku
news:e0mq7k$fsb$1 na lit.fsid.cvut.cz...