Pan Buller (Bustehrad)

Jetson jetson na volny.cz
Sobota Duben 1 22:53:27 CEST 2006

On je problém asi jinde, než v panu Bullerovi. Po přechodu z wifi peeru do
Kladna na Trango jsme zjistili, že vzdálenost je pro tuto technologii asi na
hranici použitelnosti a jak zaprší, totálně padá propusnost spoje. Domluva
je, že přetočíme trango na sila, ale zatím nebyli lidi. Stavím barák,
vychovávám dvojčata, makám, prodali jsme byt a přestěhovali se do podnájmu.
Taky jsem začal po 20 letech 100% nečinnosti zase sportovat (tenis, lyže,
kolo) abych byl za rok, až budou prckům 3 roky, trošku ve formě. JaSt má
taky svou práci a rodinu, takže i díky tomu, že dost dlouho nepršelo, jsme
se zatím nedokopali k akci.

Jetson

P.S. Candy po Tvém mailu jsem neudělal naprosto nic (nebyl jsem ani doma),
ale zrovna přestalo pršet....