Pan Buller (Bustehrad)

Svata Dedic garat na volny.cz
Sobota Duben 1 21:34:20 CEST 2006

Candy wrote:
> Šlo by s tím něco udělat prosím ? Ano taky patřím mezi tzv. sosaly ale
> pochopil jsem že omezuju ostatní a sosám už max. tři noci v týdnu a to ještě
> s nastaveným omezením v čase mezi 22:30 - 6:00 kdy jdu do roboty.Promiňte že
> píšu sem ale když na můj Email se mi žádné odpovědi nedostalo.

Az pochopis, ze posilat do KONFERENCE stovky kByte obrazku pingu nebo
screenshoty DSL.cz je pitomost, tak Tvuj e-mail neskonci v kosi.

Vickrat jsem Te upozornoval, ze vysledek pingaciho textu, nebo mereni
rychlosti mas posilat v textu. A protoze je to jako hrach na stenu
hazet, tak dalsi maily proste konci v kosi.

Nikdo nema chut donekonecna opakovat totez, ani moderator.

-Svata