Pan Buller (Bustehrad)

Candy ahola na tiscali.cz
Sobota Duben 1 21:46:06 CEST 2006

Copak jsem tím teď někoho zatěžoval ?
Psal jsem minulý týden v neděli (bez přílohy = bez odpovědi ) psal jsem v
týdnu v úterý ( bez přílohy bez odpovědi ) psal jsem tuším ve čtvrtek ( už s
přílohou v zipu která mela kolem 20 KB ) a to s výsledkem fotky z DSL že net
jede kolem 20 Kbps .. a dnes je to stejné .. žádné odpovvědi jsem se
nedočkal.To je slušnost ? Prominte možná už já nejsem slušný ale když napíšu
asi 5 emailů a a ni na jeden nedostanu odpověď .. chcete foto z dnešního
měření ? já vám to řeknu přesně : 24.4 Kbps ... o pingách ani nemluvím .. a
tgo mám pořád stejný signál a stejnou technologii ..
Promiňte jestli tímto někoho zatěžuju ale chtěl bych zjistit kde je problém
a odstranit ho
Candy
"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.4634.1143919312.5589.kladno na sluzby.klfree.net...