Pan Buller (Bustehrad)

Candy ahola na tiscali.cz
Sobota Duben 1 21:14:42 CEST 2006

Ahoja,
píšu už od minulého týdne technikům i na poruchy klfree že na buštěhradu mám
vysoký pokles internetu a velice zvýšené pingy.Ptal jsem se jestli se něco
na Buštěhradě nebo někde na jeho spoji nepředělávalo že to frčí pod
500Kbps.Odpovědi jsem se ale nedočkal. .. koukal jsem se na přípojný bod
bustehrad01 kdo kdy je připojený . Pan Buller stahuje asi přes P2P
nepřetržitě ( nemohlo by mu to stačit mezi 22:00 do 10:00 ) . Psal jsem
Standovi S. ten my vyhověl a na nějaký ten večer rychlost upravil.Dnes je
sobota a zase si nemůžu nic zahrát protože pan Buller je zase v červeném a
sosá o stošest a můj ping je nad 200.
Šlo by s tím něco udělat prosím ? Ano taky patřím mezi tzv. sosaly ale
pochopil jsem že omezuju ostatní a sosám už max. tři noci v týdnu a to ještě
s nastaveným omezením v čase mezi 22:30 - 6:00 kdy jdu do roboty.Promiňte že
píšu sem ale když na můj Email se mi žádné odpovědi nedostalo.

S pozdravem
 Candy