Stahovači

Mr.Gespant mrgespant na seznam.cz
Sobota Září 17 00:40:23 CEST 2005

No dovolil bych si rict, ze ten nas shaper toho umi vic nez to vase
Kladivo ( tim to nechci nijak shazovat )... Ten nas nema jen dve "clasy"
ale tri a ta oriznuta rychlost neni pevne dana, ale je dynamicky vazana
na propustnost lajny...

ale jak rika skudlik - wifi je nevyzpitatelna... ten nas shaper by
fungoval dokonale na kabelu, ale wifi jw wifi...