Re: Stahovači

Harry - AP Kocourkov buben na hkfree.org
Sobota Září 17 00:15:22 CEST 2005

No dovolil bych vam zasahnout do teto diskuse. Myslim, ze mame v HKFree
system, ktery resi vas problem. Jmenuje se to Kladivo
(http://charon.hkfree.org/wiki/index.php/Kladivo). Funguje to tak, ze pokud
uzivatel v prumeru za posl. x (vetsinout 15) minut presahl urceny traffic
(nastaveno podle moznosti APcka), tak mu je na dalsi 3 hodiny oriznuta
rychlost asi na 80kbit. Po 3 hodinach se provede automaticky unbann. Kladivo
je zapnuto vetsinou jen v dobe od 7 do 23 hodin. Funguje to paradne!!
Samozrejme ze nema uplne ten samy ucinek, jako shaper, ale v kombinaci to ma
velmi dobre vysledky!

S pozdravem..
Harry - AP Kocourkov
ICQ: 222869452
jabber: harry na charon.hkfree.org
mail: harry na hkfree.org
"Skudlik" <skudlik na email.cz> píše v diskusním příspěvku
news:432B3017.5070901 na email.cz...