Re: Omezovaèe rychlosti k internetu!!!!!

Tomas Vokoun tom733 na ick.cz
Neděle Říjen 2 20:12:55 CEST 2005

Ta at se clenem stane ten, kdo tomu v rodine nejvic rozumi ...
pokud se ti nezdaji lama-friendly, sejdi se s organizatorem a navrhni mu
upravy obsahu/formy ... nebo je klidne organizuj sam

"Pitbull" <skutak na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dhp7jq$n4q$1 na lit.fsid.cvut.cz...