Re: Omezovaèe rychlosti k internetu!!!!!

Pitbull skutak na seznam.cz
Neděle Říjen 2 20:38:07 CEST 2005

"Tomas Vokoun" <tom733 na ick.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dhp7v8$n6o$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Ta at se clenem stane ten, kdo tomu v rodine nejvic rozumi ...

Ano, ale co kdyz tomu co tomu nejvice rozumi je treba 14 let ? Jinak s tebou
souhlasim.

> pokud se ti nezdaji lama-friendly, sejdi se s organizatorem a navrhni mu
> upravy obsahu/formy ... nebo je klidne organizuj sam

Tady sem se asi vyjadril spatne. Schuzky jsou dle mne srozumitelne pro lidi,
kteri s pocitacem alespon trochu "delaji" - ne pro ty kteri si jen umi
spustit IE a namackat seznam.cz, ale tem by jsi to nevysvetlil ani kdyby to
bylo 10x zjednodusene.

Reseni dle mne je dohodnout se treba tak, ze tam prijde budouci clen v
doprovodu "zkusenejsi" osoby a nebo proste jen ta zkusenejsi osoba s jeho
podepsanou zadosti o clenstvi v ruce. Pak mu to muze doma v klidu vysvetlit,
nainstalovat NetLimiter, ukazat stranky AP atd. Pro Klfree by to melo daleko
vetsi prinos nez striktne trvat na tom, ze se infoschuzky musi zucastnit
budouci clen.

Pitbull