Re: Omezovaèe rychlosti k internetu!!!!!

Pitbull skutak na seznam.cz
Neděle Říjen 2 20:08:23 CEST 2005

Mno az ty infoschuzky budou vice lama-friendly tak bych byl klidne taky pro,
ale kdyz jsem tam delal doprovod pritelkyni a videl jak ty 50ti lety zensky
cucely jak umely a vubec netusily o co jde, tak s tim souhlasit nemuzu :-(

A s tim, ze by tam sel nekdo z rodiny, kdo sice nebude clen (ale treba by
tomu rozumel) jste na foru z vetsi casti nesouhlasili nez souhlasili tak
nevim :-/

Pitbull

"Hanz02" <spamhanz02 na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dhp655$n0j$1 na lit.fsid.cvut.cz...