České Vysoké Hučení Technické

Skudlik skudlik na email.cz
Sobota Květen 28 13:03:36 CEST 2005

Webovy rozhrani funguje dost naheslo obecne, to nejses jedinej ani
omylem. Za sebe muzu rict, ze mi taky spis nefunguje, nez funguje.

Co mas s tim semtelem za problemy? Je hezky ze to predim "fachalo" a ted
"nefacha", ale kdyz nenapises v cem je problem, tak tezko neco
vymyslime. Me vzdy fungoval v pohode. Akorat se nesmi zapomenout do toho
nakopcit ty SSL knihovny (primo do adresare kde je semtel).

Obcas teda mrsi diakritiku a tak, ale s tim se da docela v klidu zit.

S.