České Vysoké Hučení Technické

tom712 tom712 na atlas.cz
Sobota Květen 28 13:33:12 CEST 2005

Tak takhle. knihovny tam samozřejmně mám, jinak by mi to nechodilo ani
předtim že :-)
Když dám připojit, tak tam chvilku svítí připojuji se, pak připojen ale
žádnej text v tom okně neběží. Jako že si ověřuje SSl nebo co to tam
většinou píše. Asi za tři sekundy po tom co se dívám na připojenou bílou
obrzovku :-) hodí "spojení s hostiltelským systémem bylo ukončeno"
A to je celý.
Arctel sem ještě neskoušel.