České Vysoké Hučení Technické

tom712 tom712 na atlas.cz
Sobota Květen 28 12:18:46 CEST 2005

Tak nejsem uplně blbej a přečet sem si  i návod. Mimoto se už sakra s
tim Semtelem připojuju 3 roky. Teda zatim sem se připojoval přes
modem... a to můžu i teď, to fachá.
Webové rozhraní mi nejde, prostě protože mi nejde. Jsem asi jedinej na
FELu komu nejde, to prostě neřeště asi sem nebyl vyvolen ho používat.
Vlastně mi nejde víc věcí kde se zadává hlavní přístupový heslo, třeba
jak se můžou stáhnout ty programy, ta Opera, Matlab a tak, tam se prostě
  nepřihlásim přes web.

Ale k tomu Semtelu. Mněl s tim někdo problémy? Popřípadě jak je řešil? A
co Arctel, myslel sem že to je tosamí... Zkusim