Re: Èeské Vysoké Huèení Technické

BlackSUN black.sun na datunel.net
Sobota Květen 28 09:30:54 CEST 2005

Semtel mi jede v pohode... Stejne jako webove rozhrani. Nevim, co ti na webu
nefunguje.

Pres webovy rozhrani se prihlasuje username na fel (ja mam napr. kleinm1 na fel) a
heslo je to nejhlavnejsi, co clovek ma napriklad na zmenu dalsich hesel,
resp. to same, co pres semtel.

Semtel je lepsi v tom, ze kdyz se dela rozvrh, tak je dole vpravo videt, kdy
predmet je v tydnu "situovan" a jestli to koliduje s necim nebo ne. Pres web
sice clovek vidi, ze predmet ma prednasku v utery a cviko ve ctvrtek v
jedenact, ale musi si pamatovat, jestli uz tam neco nema nebo to mit nekde
vedle napsane. Na to je semtel lepsi.

BlackSUN

"tom712" <tom712 na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d78bag$nj6$1 na lit.fsid.cvut.cz...