Mapa AP

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Pátek Květen 13 00:20:42 CEST 2005

On Thu, May 12, 2005 at 11:41:40PM +0200, BlackSUN wrote:
> To budes mit asi nejaky dopleteny...
jedinej, kdo si tu neco plete ses ty.
laskave si vzpomen na svuj pokus o zproneveru vstupnich prispevku
od lidi na VKD v dobe vymeny rady, jak dlouho jsi nopravnene zadrzoval
penize.

> Ja nehnul ani prstem v souvislosti s Vodarenskou, byl sem na ni vsehovsudy
> jestli dvakrat za zivot a to myslim naprosto vazne.
nez zacnes placat, tak si precti na co odpovidas, rekl jsem, ze patris
mezi ty zmrdy, nerekl jsem, ze kazdy z nich ma prsty ve Vodarensky, ale
vsichni z ty sebranky maji prsty v necem.

> Jo, tesim se s tebou, aby ses netesil sam :-))
to jsem rad.

Tom