Mapa AP

BlackSUN black.sun na datunel.net
Pátek Květen 13 00:29:44 CEST 2005

No, radsi se nebudu zacinat smat, bych se nemusel zastavit :-))
Ale jsem rad, ze jsi rad :-D

Jinak pls staci, kdyz to posles sem do konfery nebo soukrome, nemusis to
posilat dvakrat...

K VKD sem toho napsal uz dost. A rozmysli si, co chces, jestli neopravnene
zadrzovani penez nebo zproneveru nebo jeste neco jineho? Ja abych vedel, co
priste rikat :-))

BS

"Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.158.1115936427.31077.kladno na sluzby.klfree.net...