Mapa AP

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Květen 12 23:41:40 CEST 2005

To budes mit asi nejaky dopleteny...

Ja nehnul ani prstem v souvislosti s Vodarenskou, byl sem na ni vsehovsudy
jestli dvakrat za zivot a to myslim naprosto vazne.

Jo, tesim se s tebou, aby ses netesil sam :-))

BS

"Tomas Tichy" <tichy na math.cas.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.156.1115933785.31077.kladno na sluzby.klfree.net...