Mapa AP

BlackSUN black.sun na datunel.net
Čtvrtek Květen 12 23:31:27 CEST 2005

No, a já žil v domění, že sdružení funguje na principu šíření informací od
zdroje ke členům, ne aby se členové na všechno museli vyptávat.

Nejde o to, aby byl v mapě koncových bodů, ale aby byl v mapě, aby se pak
franta vomáčka z velký dobrý nemusel ptát, kudy že je to vlastně připojen.

Ono i kdyby se spoje nezjevily, tak střílet z rozdělova stochov blbym
wifibubnem je docela odvážný.

BS

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.154.1115932920.31077.kladno na sluzby.klfree.net...