Funguje informovanost členů klfree? NE

Fachman Fachman.Fachman na seznam.cz
Čtvrtek Březen 10 23:43:00 CET 2005

Proste sem ho dostal. Vono je klidne taky mozny ze sem vystoupil jeste
pred tim nez byvala rada slozila fci. A jestli se vtom bordelu pri
predavani dostala k vam moje prihlaska to fakt nevim. V tom pripade by
ste mi este dluzili 350 za cerven:-)))
Jediny co vim urcite, ze to bylo driv nez rok co byl ve stanovach.
Jelikoz na druhem vydani prihlasky neni  uvedeno datum, tak uz nevim kdy
sem do toho sdruzeni lez. 2003, ale kerej mesic? Jesli ji mate tak se
podivejte a reknete mi to. Ja to tu uvedeny nemam.
Jinak ja nejsem vubec nervozni. Ba naopak. tesi me ten nebyvaly zajem.
Aspon se tu nenudim:-)))

Ale myslim ze je to vcelku fuk, protoze tuto konferu cte krome rady a
par buricu(nas) jeste par zoufalcu z vasich rad. Zbyvajicich 600 vasich
ovecek ani nevi kdo sem natoz co je tohle za problem. Ale hlavne je to
vubec nezajima. Protoze preci (NE)plati za internet....

Fachman

:) ASSHOLE MUST SNUFF IT (: