Re: Funguje informovanost èlenù klfree? NE

Vilik1 hauptman na volny.cz
Čtvrtek Březen 10 23:52:10 CET 2005

jsi srandovni, opet jsem cekal takovou nejakou propagandu - ze jsi jako
vystoupil jeste za stare rady, uvedom si co tu vlastne rikas - Japan ti
vyplatil penize z pokladny Sdruzeni - kterou uz davno nemel mit u sebe a
predevsim ji rozhodne nemel pravo pouzivat.

Nepredal tvoji zadost o ukonceni clenstvi. Proste delas z nej jeste vetsiho
bordelare a ....  nez je - pokud to tedy jeste lze.

Dekuji za tvoje nazory a vecne pripominky.

Vilik1

"Fachman" <Fachman.Fachman na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d0qikk$85m$1 na lit.fsid.cvut.cz...