Re: Funguje informovanost èlenù klfree? NE

Vilik1 hauptman na volny.cz
Čtvrtek Březen 10 23:24:29 CET 2005

Zacinas byt nervozni a sprosty :-((

Citace " dostal sem z5 spatky svuj litr "

Tak tohoto bych se chtel chytit, od koho jsi jej dostal ?? at hledam jak
hledam, tak jsem ti zadny nevraceli takze zacina to tu byt opravdu zajimave.

Zdravim VH

"Fachman" <Fachman.Fachman na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d0qg5n$6hf$1 na lit.fsid.cvut.cz...