Re: otevøený dopis radì

Hvozd debata na centrum.cz
Středa Březen 9 20:55:16 CET 2005

Cau Jetsone.

Co se tyce toho peeru smer Bustik.... zasadni problem je v tom, ze je
pocasi, ktere nedovoluje bezpecne pracovat na strese. O riziku poskozeni
strechy se radsi ani nezminuji : )) Takze to pls. jeste vydrzte. Pocasi uz
se zlepsuje!

Pises ...  aby lidé které jsem připojil, dostávali kvalitní sluzbu. No
myslim, ze jsi vyborny adept na informacni schuzku pro nove cleny a uchazece
: ), protoze tam kazdemu vysvetlujem, ze neplati za sluzbu - Internet !!!
Ale plati clenske prispevky do obcanskeho sdruzeni.

No to bylo slovo technika... zbytek uz patri na Radu.

Mej se.

Převor / Hvozd

"Jetson" <jetson na volny.cz> píąe v diskusním příspěvku
news:d0nevb$6v7$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> [...]
> node halda a doplnění kontaktních údajů na stránkách sdružení. Z
dostupných
> informací si lidé zcela logicky odvozují, že jsem správcem haldy já a to
je
> zcela mylný závěr. Bohužel na základě toho, jsem obšťastňován emaily s
> žádostí o pomoc s připojením na toto AP. Není momentálně v mých možnostech
> tyto žádosti řešit a tak budu do budoucna nucen poškozovat sdružení
> posíláním těchto lidí do prdele.
> Pochopitelně i nadále se hodlám věnovat zájemcům o připojení na node
Jetson,
> ale to je tak vše, co jsem schopen (a ochoten) v současnosti řešit. Jak
> jistě všichni víte, mám roční dvojčata a ta mi zaberou veškerý volný čas.
> Zároveň žádám o urychlené řešení současných problémů na PEERu
halda+jetson.
> Už jsem si v Kladně 2x budoval a v první fázi také financoval PEER pro
> Buštěhrad, aby lidé které jsem připojil, dostávali kvalitní službu. Nerad
> bych to absolvoval znovu, ale pokud je to pro vyškolené techniky *)
sdružení
> problém, budu nucen.
>
> S pozdravem Stanislav (Jetson) Sochr
>
> *) Při vší té informovanosti na stránkách sdružení mi možná jen uniklo
jakým
> způsobem bylo financované školení techniků od Alcomy. Jako člen sdružení
> bych se to celkem rád dozvěděl.

Daląí informace o konferenci Kladno