Re: otevøený dopis radì

Vilik1 hauptman na volny.cz
Středa Březen 9 21:15:20 CET 2005

Ja se verejne vyjadrim k poznamce:

Skoleni techniku na instalaci nami pouzivanych pojitek ALCOMA uhradi
Sdruzeni.
Az Alcoma posle fakturu, tak to kazdy uvidi na vypisu z uctu E-banky.

Oduvodneni: Toto skoleni absolvovali lide, kteri fyzicky pro sdruzeni dana
pojitka montovali a budou montovat. Kdyz uz dbame na to abychom meli
pracovniky (alespon nektere) proskoleny elektrikarskou vyhlaskou 50,
certifikatem na praci ve vyskach, tak se jiste muze hodit mit pro nekolik
techniku i certifikat pro instalaci a obsluhu pojitek ALCOMA.
Uznate, ze oni sami to v beznem zivote mimo Klfree jen ztezi vyuziji :-)) I
kdyz, kdo by nechtel mit na strese Alcomu :-))

JOKE:  Kdyz uz jsme u toho - mas Jetsone dostatecne pevnej komin abychom tam
jednu povesili ?? To by to snad jako peer mohlo stacit :-))

"Hvozd" <debata na centrum.cz> píąe v diskusním příspěvku
news:d0nkcn$acp$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> [...]
> se zlepsuje!
>
> Pises ...  aby lidé které jsem připojil, dostávali kvalitní sluzbu. No
> myslim, ze jsi vyborny adept na informacni schuzku pro nove cleny a
uchazece
> : ), protoze tam kazdemu vysvetlujem, ze neplati za sluzbu - Internet !!!
> Ale plati clenske prispevky do obcanskeho sdruzeni.
>
> No to bylo slovo technika... zbytek uz patri na Radu.
>
> Mej se.
>
> Převor / Hvozd
>

> "Jetson" <jetson na volny.cz> píąe v diskusním příspěvku
> news:d0nevb$6v7$1 na lit.fsid.cvut.cz...
Nerad
> sdružení

> jakým

Daląí informace o konferenci Kladno