otevøený dopis radì

Jetson jetson na volny.cz
Středa Březen 9 19:21:30 CET 2005

Vážení radní,
již podruhé, tentokrát touto cestou, Vás žádám o urychlené určení správce
node halda a doplnění kontaktních údajů na stránkách sdružení. Z dostupných
informací si lidé zcela logicky odvozují, že jsem správcem haldy já a to je
zcela mylný závěr. Bohužel na základě toho, jsem obšťastňován emaily s
žádostí o pomoc s připojením na toto AP. Není momentálně v mých možnostech
tyto žádosti řešit a tak budu do budoucna nucen poškozovat sdružení
posíláním těchto lidí do prdele.
Pochopitelně i nadále se hodlám věnovat zájemcům o připojení na node Jetson,
ale to je tak vše, co jsem schopen (a ochoten) v současnosti řešit. Jak
jistě všichni víte, mám roční dvojčata a ta mi zaberou veškerý volný čas.
Zároveň žádám o urychlené řešení současných problémů na PEERu halda+jetson.
Už jsem si v Kladně 2x budoval a v první fázi také financoval PEER pro
Buštěhrad, aby lidé které jsem připojil, dostávali kvalitní službu. Nerad
bych to absolvoval znovu, ale pokud je to pro vyškolené techniky *) sdružení
problém, budu nucen.

S pozdravem Stanislav (Jetson) Sochr

*) Při vší té informovanosti na stránkách sdružení mi možná jen uniklo jakým
způsobem bylo financované školení techniků od Alcomy. Jako člen sdružení
bych se to celkem rád dozvěděl.

Daląí informace o konferenci Kladno