GSM resetator?

Svata Dedic garat na volny.cz
Neděle Červen 19 08:33:14 CEST 2005

Prece jenom nejaky rozdil mezi GSM a tim nasim soucasnym je...

Kdyz se pecka zblazni tak, ze dokaze tvrdit resetatoru ze zije, ALE
jinak je celkem mrtva (napr. umre ssh daemon :)) tak pomoci GSM jde
sundat. Zatimco "standardni" resetator dostava na COM stale "ziju" a je
spokojeny.

Od zari 2004 do dneska tahle situace na siti nastala celkem 3x -- coz je
myslim dost malo v porovnani s nakladyna X SIM karet :)

-Svata