GSM resetator?

JaSt strestik na profinet.cz
Neděle Červen 19 10:19:50 CEST 2005

NE nema to smysl. Kdyz uz by to melo mit smysl, tak se k tomu pouziji
specialni zarizeni, ktera jsou na trhu k temto ucelum. Vysvetlim Ti hned
i duvod ... obcas se v GSM siti stava ze pokud je karta prihlasena k
jedne a te same bunce delsi dobu, tak ji bunka sestreli. Obycejne, kdyz
to FW v telefonu zjisti, tak se prihlasi znovu, ale bohuzel se stava ze
to telefon nepozna a zamrzne taky ... tedy zamrznul by ti i resetator
... takze proto se k temto ucelum pouzivaji zarizeni, ktera se daji
programove upravit tak, ze maji jisty druh inteligence a sami kontroluji
definovane stavy.

JaSt

p.s. Rejpalem jsem pouze v pripade, kdyz mam pocit ze nekdo akorat keca
nad klavesnici a prakticky zivot mu unika.