GSM resetator?

Strazhce infobox.oleg na quick.cz
Neděle Červen 19 00:58:20 CEST 2005

Hm, to mi urcite neuniklo ;-)
Spis mi unika, ze do vseho musis timto stylem rejpat. Je tam otazka "Ma to
smysl?". Tj. jsou mista, kde stavajici reseni nestaci? Pokud vis, ze ne, tak
odpovim Ne, vim, ze to neni potreba, Ne, nema to smysl.
Strazhce
"JaSt" <strestik na profinet.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d91rbi$7fr$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> hmm, asi Ti nejak uniklo, ze nase routery inteligentni resetatory maji ...

ma