Infoschuzky

JaSt strestik na profinet.cz
Pátek Červen 10 10:21:10 CEST 2005

Docent napsal(a):

> Taxem tam byl včera taky a problém bych viděl v tomhle:
>
> Třeba mně to nepřineslo nic (to si nestěžuju, jen to konstantuju :-) ),
> anžto jsem pilný jak fčelička a tyhle věci mám dávno naštudovaný z webu
> KlFree nebo z jiných zdrojů :-).

tim lepe ... zatim nemame kristalovou kouli, abycho oddelili zrno od
plev :-)

No a pak tam byla samozřejmě řada lidí (no,
> řada, spíš většina), kteří považujou IP, DNS atd. spíš za nějaký námět pro
> další Mládkovu písničku o zkratkách... Těm to podle mne přineslo minimum,
> chtějí přístup na net za rozumný peníz, někdo jim PC nastaví a když nepůjde
> net, tak někam zavolají...

no prave o tom jsou ty informacni schuzky, zvysit pocitacovou gramotnost
 clenu. Bude se v trendu pokracovat odbornejsimi seminari
(dobrovolnymi), ktere budou vice zamereny na konkrentni problematiku
(maily, DNS, VoIP atp.)

A to mrňavé promítací plátno není nejšťastnější
> řešení - seděl jsem vpředu, ale trochu bokem a neviděl jsem vůbec nic.

bohuzel vetsi projektor zatim nemame, ten co je v sale na pevno se neda
pronajmout (prozatim) ...