Infoschuzky

Mr.Gespant meisnert na seznam.cz
Sobota Červen 11 09:54:19 CEST 2005

A ted dame reakci cloveka, kterej to vlastne ma vsechno na svedomi :

1. Schuzka je opravdu urcena pro "mene pocitacove a sitove gramotne", ale
tezko se da predem oddelit, kdo je guru a kdo lama...
2. Schuzka je v podstate jedinou povinností nového člena...
3. Mě osobně se ten spolek notebookářu také nelíbil - od přístí infoschůzky
opět zavedeme akreditaci ( bude tam moc jen pár pořadatelů )
4. Schuzka je udelana co nejkratsi, aby se clovek dozvedel zakladni
informace. Řada z nich je velice důležitá a musí být několikrát opakována
5. IS nam trošku zlobilo - pro příště kdo bude znát svý ID ( připomeneme v
mailu ) tak bude na papíře - zbylé jedince musíme dohledat na místě v IS...
6. Projektor - budeme se snazit co nejdrive urgovat CVUT o pronajem toho
jejich... Zas na druhou stranu za to chtej takovy prachy, ze za rok mame na
svuj projektor... Takze koupit dobrej sdruzenarskej?

ALE HLAVNI DUVOD INFOSCHUZKY JE TEN, ZE :
1. snizuje procento volajicich nam na soukrome telefony
2. kdyz uz nekdo zavola a zepta se a nebude vedet to co se mel docist v
navodu na AP, tak pokladam s cistym svedomim telefon ( Vilik a nekteri dalsi
treba ne, ale jejich chyba - my jsme z obliga )

Padl tu navrh na rozdeleni schuzky, ale nedokazu si predstavit jak -
konkretni navrh na upravu nepadl... :-(

Mr.Gespant

"Strazhce" <infobox.oleg na quick.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d8ablq$v6t$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Vazeni,
>
> casto slychavam, ze ucastnikum infoschuzek se schuzky nejaky zpusobem
> nelibi - pry jsou nudne, nezazivne, nekterym se chce spat.
>
> Pro Vas timto za organizatory infoschuzek zadam o Vasi sebereflexi.
Povezte,