Infoschuzky

Docent cvrckovice na quick.cz
Pátek Červen 10 09:56:37 CEST 2005

Taxem tam byl včera taky a problém bych viděl v tomhle:

Třeba mně to nepřineslo nic (to si nestěžuju, jen to konstantuju :-) ),
anžto jsem pilný jak fčelička a tyhle věci mám dávno naštudovaný z webu
KlFree nebo z jiných zdrojů :-). No a pak tam byla samozřejmě řada lidí (no,
řada, spíš většina), kteří považujou IP, DNS atd. spíš za nějaký námět pro
další Mládkovu písničku o zkratkách... Těm to podle mne přineslo minimum,
chtějí přístup na net za rozumný peníz, někdo jim PC nastaví a když nepůjde
net, tak někam zavolají... A to mrňavé promítací plátno není nejšťastnější
řešení - seděl jsem vpředu, ale trochu bokem a neviděl jsem vůbec nic.

Docent

"Strazhce" <infobox.oleg na quick.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d8ablq$v6t$1 na lit.fsid.cvut.cz...
> Vazeni,
>
> casto slychavam, ze ucastnikum infoschuzek se schuzky nejaky zpusobem
> nelibi - pry jsou nudne, nezazivne, nekterym se chce spat.
>
> Pro Vas timto za organizatory infoschuzek zadam o Vasi sebereflexi.
Povezte,