Poplatky jeBanka

Tomas Tichy tichy na math.cas.cz
Pondělí Leden 24 01:58:10 CET 2005

- poplatky jsou tusim stale stejne od zalozeni uctu byvalou radou,
- prechodem k jine bance moc neusetrime, vsude je poplatek tak 5 Kc/polozku
- usetrili bysme maximalne tak par stovek mesicne, rozhodne pod 1000 Kc
- prisli bysme o transparentni ucet
- takhle banka ma asi nejlepsi elektronicke bankovnictvi
- zmena uctu, na ktery plati bez mala 600 lidi je utopie... a dalsi
  naklady na zmeny trvalych prikazu atp... na strane clenu

btw: co si vzpominam, tak nekdy v lete jsme uvazovali o tom, zda neprejit
k jine bance, posoudili jsme moznosti v ostatnich bankach a nakonec se
rozhodli zustat u e-banky. Podnetem k diskusi prave byly poplatky.

Jediny rozumny zpusob, jak snizovat poplatky je zaplatit si predplatne
nebo na vice mesicu dopredu, ale to je na clenech.

Tomas Tichy