Poplatky jeBanka

Vilik1 hauptman na volny.cz
Pondělí Leden 24 17:57:44 CET 2005

Slo by asi udelat svuj transparentni vypis z uctu - ale musel by byt
pohodlny pristup pro skript do plateb = ne pres elektronicky HW klic :-)

Ja to delat nebudu, je to drbani levou nohou za pravym uchem :-(
V.

"Flashx" <flash-x na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ct2vj8$fp3$1 na lit.fsid.cvut.cz...