Poplatky jeBanka

Vilik1 hauptman na volny.cz
Pondělí Leden 24 08:50:57 CET 2005

To co te zarazilo je, ze na vypisu na webu se ukazuje X prijmu a Y vydaju.
Proto najednou zmizi cervena cisla, protoze uz je to nad limit zobrazeni.
(zitra uz bude prazdny sloupecek i u plateb z 13.1.2005 7:47 hod)

Protoze mame firemni ucet, tak nam E-banka nenabizi jiny tarif nez mame
:-(( To jsem jiz zjistoval.
Prevod na jinou banku by bylo opravdu velice narocne - jak jsem rikal
predchozimu "remcalovi" :-) naklady na zmenu budou tak vysoke, ze pokud nam
doporuci jinou banku, jeji nabidka bude muset byt opravdu velice vyhodna a
vyhledove udrzitelna (ne zadna jednoleta slevova akce)

Muzeme vyzvat lidi a vyzyvam (predevsim pro variantu 1) ):

1] PLATTE NA POKLADNE E-BANKY  (je to bez poplatku, na Kladne je jedina
pokladna v Ceske Pojistovne vedle financaku)

2] predplacejte si - to je ale sporne, tim usetri lidi ale sdruzeni ne :-/
(takze z blata do louze, nebo spis z louze do blata)

Vilik1

"Docent" <cvrckovice na quick.cz> píše v diskusním příspěvku
news:ct1cds$d22$1 na lit.fsid.cvut.cz...