Dohoda o provedení práce

Svata Dedic garat na volny.cz
Středa Leden 19 22:39:28 CET 2005

Docent wrote:
> Vilíku, dík za odpověď, akorát se dost obávám, že přesně tohle nahrává na
> smeč BlackSUNovi & Company... Něco jako v tom smyslu "Áááááá, přes komerční
> firmu to nešlo, platit kámošům nový rady jo..." Nevím, možná jsem se jenom
> přehlíd, ale prezentovala to tady rada předem? Nebo se to zdůvodňuje až teď
> díky mé nepříjemné všímavosti? BTW nedostatečné vybavení sdružení - pokud si
> vzpomínám, platily se za 2 telefony sdružení měsíčně takové pálky, jaké
> neplatila naše firma s 12 telefony, takže o nedostatečné vybavení asi nešlo
> :-).

Nikoliv ted... je to v zapise z jednani rady tusim z listopadu 2004. Az
ted se ovsem doresilo ucetni provedeni.

Prezentovala to... vypisem z uctu. Neplatila je "z ruky" - zamerne.
Nikde neni psano, ze se rada musi predem PTAT na vydaje v takoveto vysi
- viz financni rad. Pokud mas pocit, ze se kvuli podobnym pocinum ma
svolavat valna hromada nebo ze castka byla vyplacena neopravnene, obrat
se prosim na kontrolni komisi.

Ad komercni firma -- chci videt zamestnance, ktery bude pracovat
prakticky kazdy den za 1000/mesic (v prepoctu).

Ty telefony myslis do kvetna 2004, nebo po nem ?

-S.