Re: Dohoda o provedení práce

Docent cvrckovice na quick.cz
Středa Leden 19 22:58:59 CET 2005

Sváťo, jenom jsem se na to ZEPTAL, a to vlastně jen kvůli tomu, že se na tom
dnešním sezení ve Cvrčovicích někdo ptal, jakou má záruku, že teď bude
platit 350,- a že po něm za 3 měsíce někdo nebude chtít víc. Takže mně šlo
hlavně o to, jestli vlastně někdo ví, vo co go, když se optám na ty dnešní
pohyby na účtě - a jsem rád, že jo :-).

Mně je jasný, že takovouhle práci nebude nikdo dělat donekonečna úplně
zadarmo, zrovna tak je mi jasný, že 80% členů stačí, že jim jede internet a
na nějaké sdružení ani nevzdychnou (viz třeba počet členů a počet přečtení
článků na klfree.net), ale může se najít blbec, který to sice nikde neudá,
ale oznámit to prostě musí...

Telefony jsem samozřejmě myslel do května 2004.

Docent

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:csmk7e$fgf$1 na lit.fsid.cvut.cz...