Dohoda o provedení práce

Jiri Bulan bo.jo na volny.cz
Středa Leden 19 22:35:43 CET 2005

Jako rada jsme navrhli uhradit vznikle naklady technikum Klfree, kteri
se podileli na budovani site od kvetna 2004 atd. viz Vilik (vyjadril to
dobre).

Odmenovat kohokoliv mohla i byvala rada, ale pouzivala to jako jeden z
argumentu, proc se ze sdruzeni musi stat firma.

Rada dohody o provedeni prace odsouhlasila s vedomim kontrolni komise s
tim, ze se jedna skutecne o prokazatelne nahrady, spise nez odmeny.

Je to dobry vzkaz pro ostatni cleny, aby se nebali zeptat, kdyz necemu
nerozumi. A taky mozna zamysleni pro pristi schuzi clenu - stalo by za
to mrknout na financni rad a zkusit se technikum odmenovat napr. tim, ze
nebudou muset platit clenske prispevky.

JB

P. S. Osobne se tesim na to toco, az si to tu precte BSe a zacne soptit.