Re: Dohoda o provedení práce

Docent cvrckovice na quick.cz
Středa Leden 19 22:22:10 CET 2005

Vilíku, dík za odpověď, akorát se dost obávám, že přesně tohle nahrává na
smeč BlackSUNovi & Company... Něco jako v tom smyslu "Áááááá, přes komerční
firmu to nešlo, platit kámošům nový rady jo..." Nevím, možná jsem se jenom
přehlíd, ale prezentovala to tady rada předem? Nebo se to zdůvodňuje až teď
díky mé nepříjemné všímavosti? BTW nedostatečné vybavení sdružení - pokud si
vzpomínám, platily se za 2 telefony sdružení měsíčně takové pálky, jaké
neplatila naše firma s 12 telefony, takže o nedostatečné vybavení asi nešlo
:-).

S jeBankou máš pravdu, je drahá, ale zase díky možnostem termínovaného
vkladu a poměrně velké částce, která u ní bude přes zimu ležet, by se
zřízení termínovaného vkladu určitě vyplatilo - rozhodně nejde o částku 10
Kč za 4-6 měsíců.

Docent

"Vilik1" <hauptman na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:csmi18$fah$1 na lit.fsid.cvut.cz...