Re: Dohoda o provedení práce

Vilik1 hauptman na volny.cz
Středa Leden 19 22:03:10 CET 2005

Tyto dohody o provedeni prace jsou vydaje schvalene radou, pro nekolik (
presne 6 ) nejaktivnejsich clenu - stojicich mimo radu. Je to se zpozdenim
za kazdodeni praci a vynalozene soukrome vydaje (telefony, benzin, ...)  pri
divoke zachrane site v pocatcich po prevzeti site a jejiho vedeni.

Rada se usnesla, ze vypeti minimalne techto nekolika clenu prispelo k
zachovani site takovym dilem, ze to nelze ignorovat. Jak jiz bylo kdesi
deklarovano, behem nekolika mesicu bylo postaveno pres 10 velkych bodu
(Midway, VKD, Lama, Prazska, Silver, Arigato, Rebeca ...)

Jsou v tom zapocitany i nemale vydaje ze soukromych kapes. Uznali jsme, ze
benzin tekl proudem a kvuli nedostatecnemu vybaveni sdruzeni (telefony,
vysilacky, ...) v teto dobe dochazelo k velkemu "zneuzivani" soukromych
zdroju coz by take nebylo spravne prehlednout.

2. Tento dotaz jsem jiz jednou odpovidal - soukrome.
E-banka sice poskytuje hezky transparentni ucet, ale jinak je to banka velmi
draha a nevyhodna. Jeden clen jiz prislibil udelat "resersi" moznosti a
konkurencni nabidku.

Terminovany vklad jiz v historii byl proveden, ale jeho zisk byl cca 10 Kc
cca za 4-6 mesicu, coz je castka, za kterou mi ten cas straveny jeho
zarizovanim nestoji. Za druhe my nechceme a nebudeme generovat zisk, ale ted
kvuli zime nemuzeme az tak volne pobihat po strechach a tak se pozastavil
nakup novych technologii, na ktere se penez spotrebuje myslim dosti.
Dale take je potreba brat v potaz, ze tato castka je nashromazdena i z
rocnich predplatnych, tedy neni mozne je ihned utratit - maji "vydrzet" az
do konce roku.

Vilik1

P.S. ze by prevody z TV na bezny ucet a zpet byly bez poplatku pochybuji -
zjistim.

"Docent" <cvrckovice na quick.cz> píše v diskusním příspěvku
news:csmf31$f1r$1 na lit.fsid.cvut.cz...