upozorneni ministra vnitra

Filip Kroupa kroupf1 na fel.cvut.cz
Pátek Leden 14 19:36:52 CET 2005

Picovina to je, samozrejme to melo patrit do nice-fun, jen jsem je uklik.
PS: jak si muze nekdo myslet ze jsem to myslel opravdu vazne, to tez
nechapu, jaksi te zprave chybi jakykoliv zavan autenticnosti
(napriklad pochybuji ze ministr vnitra poveruje tvorbou svych zprav
jakehosi Miroslava Svobodu z BUZULUK Komarov a.s.)

Dne Thu, 13 Jan 2005 21:44:14 +0100 napsal/-a Kroko <johnie.s na seznam.cz>
následující příspěvek::

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí webového
prohlížeče Opera.