upozorneni ministra vnitra

Kroko johnie.s na seznam.cz
Pátek Leden 14 22:34:28 CET 2005

aha, takže je to veselé?
hmmm, jsem asi starej, už se tomu nejsměju...

a už vůbec se tomu nesměju, když mi podobných píčovin přijde hodně - mobily,
škrtič na parkovišti, nový neznámý virus, atp.

napadlo tě třeba, jestli to třeba není trestný čin šíření poplašné zprávy?
nebo že při počtu 555 členů sdružení a 76 kB zprávě je to celkem 555 * 76kB
= 1 pevný disk 40 GB za cenu 1500,- Kč?

ještě stále ti připadá, že to patří do klfree nebo fun konference a ne do
koše?

víš, já si nemyslím, že jsem nejchytřejší na světě...
ani si nemyslím, že jsi hloupý nebo že jsi to udělal se zlými úmysly...
ale příště prosím než něco pošleš, tak se zamysli, jestli to je pravda a
jestli to stojí za to to poslat dále...

kroko

"Filip Kroupa" <kroupf1 na fel.cvut.cz> píše v diskusním příspěvku
news:opsklvbqy8wc01d4 na kroup-ntb.klfree.net...