upozorneni ministra vnitra

Kroko johnie.s na seznam.cz
Čtvrtek Leden 13 21:44:14 CET 2005

...nedivím se, že chodí takové maily, když v tomto státě má nejvyšší
sledovanost TV Nova a nejčtenější je Blesk...
To se přece na inteligenci příslušníků tohoto národa musí podepsat :-(((
Aneb - je jedno, jestli je to pravda, hlavně když je to senzace...

kroko

P.S. Jak může někdo, kdo používá Operu místo Internet Exploreru přeposlat
takovou pí?ovinu, to nechápu... :-)))
P.P.S. A navíc si s tím ještě dají práci a vloží obrázek do dokumentu MS
Wordu :-(((

"Jiri Bulan" <bo.jo na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:cs60k1$8af$2 na lit.fsid.cvut.cz...