AccessPoint Cisco

BlackSUN black.sun na datunel.net
Pátek Leden 7 14:22:33 CET 2005

Nejde mi o to, kdo to udelal nebo neudelal, ale o pristup, obvinovani a
spineni ze strany lidi z klfree (zamerne nepisu jenom klfree) bez
jednoznacnych informaci. A dodnes defakto bez omluvy a zameteno.

Ale aspon diky za tve info. A za blbce, jak uz sem psal, sem nechtel oznacit
toho, u koho mohl byt problem, ale toho, kdo to tak pekne zametl z fora.

BS

<hrbek na metrostav.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.1484.1105103724.2877.kladno na sluzby.klfree.net...