AccessPoint Cisco

Svatopluk Dedic garat na volny.cz
Pátek Leden 7 15:34:23 CET 2005

BlackSUN wrote:
> Nejde mi o to, kdo to udelal nebo neudelal, ale o pristup, obvinovani a
> spineni ze strany lidi z klfree (zamerne nepisu jenom klfree) bez
> jednoznacnych informaci. A dodnes defakto bez omluvy a zameteno.

Kdybych se mel zabyvat tzv. spinenim, tak bych musel neustale omilat
nekolik veci:

1. Japan a Jenik STALE vysilaji s ESSID "kLfREE-".

Uz bylo mnoho dotazu, zda se uzivatel smi ci nesmi pripojit na jejich
APcka a pokazde se dalo jen slozite vysvetlit, ze musi kontaktovat
jejich provozovatele.
Je to sice zajimavy zpusob jak delat marketing, ale tak trochu podvodny.

O tom, jak silne Japanuv node vysila radeji ani nemluvim.

2. Mam vytahnout nektere krasne (napr. Jenikovy) narky z doby
duben-cervenec 2004 z mailing listu ? Kolikrat jsem cetl ze "hvezdna
pechota rozbije sit" (apod) ani nechci pocitat.

Cimz nechci rict ze jsme nemeli stravit dny patranim a triangulaci
zdroje signalu, treba bychom neco zjistili. Ale byl by to skutecne
smysluplne vyuzity cas...
... jenom ze v te dobe asi tekly nervy obema stranam.

Navic jak psal Vilik1, BSSID tak nejak nesedelo k tomu podezrelemu Asusovi.

-S.